<3

Följde med Maria hem efter hon hade slutat jobbet igår iallafall. Orkade inte sitta hemma och ruttna bort. Åkte och köpte med oss mat från donken och kollade på Irene huss! :)

Har vart och jobbat några timmar och nu är jag hemma, ska tvätta och fixa lite innan jag pyser iväg till Jenny, Henrik och Anton :) och tänkte spendera natten där också <3 
 
Har ju som sagt jävligt svårt att vara ensam om kvällarna. Jag finner liksom ingen mening med något när jag är ensam. Ingen att prata med, ingen att göra något med. Man bara är helt själv och tankarna flyger iväg åt alla möjliga håll tills det bara är en enda smet utav allt. Nej usch, då är det bättre att sova borta hos folk man tycker om och gör en glad istället :)
Men jag kan ju erkänna att när det är på mina villkor och jag väljer det själv, då kan jag tycka att det är ganska härligt att vara ensam, MEN inte såhär, när Fredrik MÅSTE bo på skolan i veckorna.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!