Vänner är som stjärnor, man ser dom inte alltid men man vet att dom finns där.


Idag har jag haft en heldag i eskilstuna med min underbara vän Maria. Det blev en del shopping och en hel del skratt :) Vilken tur jag har som har henne vid min sida. Tycker verkligen om den tjejen så mycket! :)

Nu sitter jag hemma helt själv i soffan och kollar på tv.. Min kärlek är på skolan igen och det är grymt jävla ensamt utan honom.. Det är konstigt, när han är hemma stör jag mig ganska mycket på honom ;) sen när han inte är här saknar jag han så enormt mycket, alla hans störande saker han gör saknar jag..
Det märks när han inte är hemma. Det är tyst och tomt.
Jag gillar det INTE!!

Men förutom att jag känner mig äckligt ensam så känns det rätt okej ändå, jag vet att han kommer hem på fredag och det gör mig glad.

Nu hade jag tänkt att lägga mig i sängen med datan och kolla på film. Upp imorgonbitti till joobbet igen, och efter det ska jag på en arbetsintervju, som jag hoppas på grymt mycket!! :)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!