Det känns så bra idag.


Gokväll :)
Har vart ute och gått en promenad med Unni. Det är ju hur härligt som helst att komma ut lite sådär. Det borde göras oftate. Sen följde hon med hit en sväng innan hon skulle till jobbet :) <3

och jag har fortfarande min underbara Fredrik hemma. Han bestämde sig för att åka till skolan imorgon istället för idag. Vanligtvis åker han ju på söndagarna. Men icke idag och jag är verkligen glad för det!!
Det bästa som finns är att somna brevid dig :) <3

Jag är väldigt nöjd över helgen trots att vi inte har gjort så mycket.
Men jag älskar din närvaro <3

Jag håller på att ladda ner en film som jag tänkte lägga mig i sängen och kolla på snart och somna till. Upp och jobba imorgon :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Vad tyckte du om filmen? Nåt du rekommenderar? :)

2012-02-08 | 22:55:32
http://peacegod.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!