Film tips!


Har haft min älskade pappa här på besök idag. Det var nämligen så att jag råkade krascha hela datorn. Så han har vart här och fixat den. Det såg inte så ljust ut för den först men han lyckades fixa den!! Puh, vilken tur :)
Så tack tusen gånger för hjälpen. Du är guld värd <3


Sen tänkte jag tipsa om en film som jag tittade på igår.
Det handlar om att tjugosex män som ställer upp i ett psykologiskt experiment i ett fängelse där några ska vara vakter och några ska vara fångar. Dom måste klara av att vara där inne i två veckor  för att få pengar för det.
Men det börjar spåra ut ganska snabbt..

Den är värd att se. Så den får 4 av 5 av mig! :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!