slapp...


Idag är det en riktig slö dag, går fortfarande runt i mjukiskläder och ligger i sängen. Har haft en äcklig huvudvärk sen jag vaknade i morse.

Men jag har gjort lite nytta idag iallafall, har ringt runt om lägenheter och det fanns en lägenhet som skulle passa oss perfekt som skulle bli ledig. Så jag hoppas grymt mycket på den nu och håller tummarna på att vi kan få den.

Just nu bor vi i en etta, och vi går verkligen på varandra i den och jag trivs inte alls. Dessutom är det min brors lägenhet och han ska ha den i maj. Så hur som helst så MÅSTE jag hitta något innan dess.. Annars får jag tälta eller något annan spännande..

Hur som helst så tänker jag ligga i sängen heeela dagen och bara slappa. Måste dock ner på stan och handla mjölk. Har inte ens druckit kaffe idag :( Därav huvudvärken kanske. Men iallafall så blir de en slapp dag idag.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!