Tisdag!


Har jobbat hela dagen och träffade Unni en snabbis direkt efter jag slutat. Gick ner på stan och hämtade mitt paket från HM! .. och fan vad det suger när man öppnar det och ingenting är som man todde när man beställde.

Väskan var as liten, trodde den skulle vara stor ( Dum som jag är kollade jag inte på måttet ) den såg stor ut på bilden. Så jag får skylla mig själv lite där..

Men sen så stod det att Jeansen skulle ha VÄLDIGT låg midja, dom satt fan under armhålerna. SUCK!!  och jag är verkligen i jätte stort behov av Jeans, har tre par nu som jag använder, alla har hål i knänen för dom är så slitna och gammla.

Jag MÅSTE ha jätte låg midja på jeansen, det funkar liksom inte annars. och det finns ju fan inte att få tag på. FAST det står att det ska vara " Väldigt låg midja " Bullshit!!

.. Men annars är jag bara grymt trött och seg.. Funderar lite på att träna, har ätit väldigt onyttigt i helgen och jag mår verkligen inte bra utav det. Känner mig uppblåst och trött.. Usch och fy.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!