natti natti.

Ligger i jennys soffa nu och kollar på how i meet your mother och tänkte sova snart. Och måste säga att hon har en sån sjukt snygg och skön soffa :) jag och Fredrik måste köpa något liknande när vi flyttar till en större lägenhet, vilket förhoppningsvis blir snart :) Godnatt på er :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ida Tallhed

jag är helt självlärd. Jag testae mig fram. Började med att lära mig lite småsaker på www.designadinblogg.se och sedan började jag ladda hem gratismallar för att lära mig hur dom byggt upp vissa saker. Och sen började jag utvecklas och förstå mer och mer och nu klarar jag av de mesta. De gärller att ha intresset så lär man sig snabbt att förstå själv. En den grejer är rätt så logiska när man väl startar :)



lätt är de väl inte och även jag kan fastna i smådetaljer i flera timmar ibland, så de gäller att ha tålamod ;)

2012-02-01 | 08:37:53
http://idatallhed.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!