Får mysa med mig själv när jag inte har min kärlek hemma.

Nu tänkte jag bädda ner mig i soffan och kolla på The Notebook. Det måste bara bland dom bästa filmerna som har gjorts.
.. och så börjar jag inte jobba fören klockan 9 imorgonbitti och det är riktigt najs men sovmorgon efter som jag har såå jäkla svårt att ta mig upp på morgonen. Jag har 10 alarm på mobilen som znoozar var 5e minut, PLUS en wake up lampa. Det är jobbigt att vara jag på morgonen.






Jag saknar dig när du inte är här.
.. Det är tomt utan dig min älskade <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ida

Oh världens bästa film !

Perfekt en dag som igår... =)

2012-02-15 | 08:47:38
http://festisandi.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!