London eller Paris?

Jag och Fredrik funderar på att åka på en weekend i April någon gång. Men vi har svårt att bestämma oss vart vi vill åka.  Han är mest sugen på att åka till Paris och jag är mer sugen på London...
Det som lockar mig mest till London är att besöka madame tussauds, det skulle vara grymt kul att se :)

.. Men men, det är ju ett tag kvar till dess, vi får fundera vidare på det :)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ida

Har været begge steder, London er helt klart bedst! :D

Faktisk skal jeg til London igen om kun 6 dage.. Den by er FANTASTISK! (y)

- Ida / couturexx.blogspot.com

2012-02-12 | 17:00:10
http://couturexx.blogspot.com/
Amanda Persson [ Foto & Design ]

sv: tack :D

2012-02-12 | 17:45:35
http://amandapersson.blogg.se/
Annalisa

Älskar båda städerna! Shoppingen är bäst i London och folk är otroligt trevliga där. Men jag är lite av en frankofil och älskar Paris, har varit där 3 ggr. Du har ju Eiffeltornet, Champs-Élysées, Louvren och Versailles en kort resa därifrån. Det är underbart att bara gå runt i Paris och titta på alla fina byggnader och det är en himla romantisk stad. Så det beror lite på vad ni vill få ut av er weekend :)

2012-02-12 | 17:46:37




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!