Helg, underbara helg.

Tja tja! :)

Igår kom älskling hem och vi gjorde inte mycket alls, låg i soffan och tittade på tv, dock somnade han som vanligt och jag fick se klart på filmen själv, wooho :)


Nu är han iväg och kollar på fotboll så jag passar på och städar lite och lyssnar på musik som JAG tycker är bra på högsta volym. När han är hemma så ska de bara va en massa dålig "Svenskar som tror dom är blattar" rapp. Inte min smak direkt.

.. Sen får vi se vad dagen har att bjuda på. Något roligt hoppas jag på vi kan göra! :)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan hur mår du idag? :)

Checka gärna in mina kategorier "jag syr" för att tycka till om det jag har sytt och "some funny shit" för ett gott skratt! :)

2012-02-04 | 17:52:37
http://jaasses.webblogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!